Vylet za stromami

Trip Start May 25, 2005
Trip End Aug 20, 2005

Monday, August 15, 2005

Tento stvrtok sme sa rozhodli ist na vylet za stromami... Na Slovensku by mi teda nenapadlo, ze by sme isli niekam len preto, aby sme sa pozreli na "normalne stromy". :-)

No ale v juznej Kalifornii sa deje cokolvek.

Je to zaujimave, ale taky stredoeuropan moze po nejakom case stravenom na plazi obkoleseny oceanom, pieskovou plazou a palmami zatuzit obcas vidiet aj "naozajtsne stromy".

Tak sme sa spytali skusenej Susan Stocker, ktora ma zlezenu celu Kaliforniu a rozhodnutie padlo na Lake Arrowhead. Je to takych 120 mil (190 km) od San Diega.
Najblizsie ubytovanie sa nam podarilo zohnat v San Berdnandino, co je takych 30 mil od Lake Arrowhead na upati Sierry Nevada, priamo na dialnici cislo I215, ktora tam vediet zo San Diega (do Las Vegas). Vyrazili sme uz v piatok rano a za nejake 2 hodiny sme boli uz aj na mieste.
Ubytovali sme sa v miestnom lacnom hotely Knights Inn - je to taka siet lacnych hotelov (ubytovanie za $61 na noc). No ale ked sa setri, tak sa setri.

Na druhy den sme hned zaranky za rosy ... o 14:00 ... vyrazili smerom k Lake Arrowhead. San Bernardino je typicke Kalifornske vnutrozemske, pustne a depresivne mesto a po 20 milach maximalneho stupaku sme boli na vrchole Sierra Nevada a v uplnom inom svete. Obloha bola modra a vsade naokolo bol les, tak sme sa vybrali na turu po okoli - viacej uz napovedia obrazky. :-)