Atlantik

Trip End Jul 02, 2006

Flag of Portugal  ,
Thursday, June 22, 2006

Rano sme sa vybrali k Atlantiku a kedze sme sa este na tomto vylete nekupali vybrali sme si predposledne mestecko pred Spanieskymi hranicami na to, aby sme sa trochu v nom omocili.

Ti co ste sa uz niekedy v Atlantiku kupali mi potvrdite, ze sa rozhodne nemusite bat, ze by ste sa pri plavani v nom velmi rozhorucili. Nasli sme tu vsak skvelu plaz a prisli sme prave vtedy ked ju otvarali. Po obede na plazi pri ktorom sme skoro zamrzli sme sa s radostou vybrali na nasu dnesnu vyse 750km dlhu cestu napriec Spanielskom do Potrugalska. Tesili sme sa, ze za chladneho pocasia nam to skvelo pojde. Akonahle sme ale skocili do auta slnko zacalo poriadne piect a cez Spaniesku nahornu plosinu to bola naozaj horuca jazda.

Na pomedzi Francuzska a Spanielska v krajine Baskov to vyzera ako u nas na strednom Slovensku. Vsade su vysoke strme hory a vela zelene. Akonahle vsak prejdete Pyreneje a ste na dostanete sa na nahornu plosinu s miernymi kopcekami a horucou suchoch klimou.

Cestovali sme az hlboko do noci a okolo pol druhej nasho casu (0:30 miestneho casu) sme zostali spat na parkovisku pri meste Aveiro v Portugalsku. Nas tachometer ukazoval 3,266km z Blavy.