Monte Carlo a Nice

Trip End Jul 02, 2006

Flag of Monaco  ,
Sunday, June 18, 2006

Dnes sme si obzreli okolie dedinky Eze v ktorej sa nachadzal nas kemp. Pustili sme sa objavovania miestnych dediniek. Najprv sme nasli blsi trh v centre Eze na ktorom sa predavali veci, ktore by u nas normalni ludia asi hodili rovno do kosa. No Francuzi si ich nadsene prezerali. Okolo obeda sme prisli do Monaca a jeho hlavneho mesta Monte Carla. Do Monaca to bolo asi 15km.

Jazdit autom v tychto koncinach je naozaj poriadna previerka pristorovych orientacnych schopnosti. v Monacu sme isli cez ulicky v ktorych nam zostavalo na obidvoch stranach auta maximalne 10cm. Nebol velmi horuci den, tak sme si obehli okolie miestneho kasina, opery a pristavu a dali okolo obeda sme sa dali na cestu do Nice.

Nice je vzdialene len asi 30km od Monaca a dostanete sa tam po skvelej ceste vysekanej do utesu niekedy uplne nad morom.

V Nice sme si pozreli Anglicku promedanu a presli kus centra mesta. Ale kedze sme boli na dovolenke a nie na dostihoch vecer o pol piatej sme sa uz vracali naspat do kempu, aby sme si oddychli aj vo vodorovnej polohe.