Na navsteve u Dunajskeho Sejka

Trip End Nov 10, 2004

Flag of United Arab Emirates  ,
Monday, October 4, 2004

Z Kapskeho mesta som cez Londyn priletel do Viedne, vyspal sa doma a znova som vyrazal naspat, lebo nasledujuci den som Letel do Dubaja.

Uz len vybavenie viz do Dubaja bola poriadna zaberacka. Letenku som si kupil este v USA, kde mi slubili, ze mi viza samozrejme vybavia. Ked som im vsak poslal vsetky dokumenty a $14 dolarov zrazu zacali hovorit, ze oni viza v podstate vobec nevybavuju. Tak som zavolal so mojho hotela v Dubaji, kde mi prislubili ze mi viza samozrejme vybavia a povedali aby som im poslal vsetky doklady. Tak som to urobil a ked som tam na druhy den volal povedali mi, ze oni viza predsa vobec nevybavuju. Tak som si povedal, ze mam toho dost a zavolal som kamosovi Neovi, ktori mi povedal, ze mi zabezpeci aj novy hotel aj viza. A tak sa stalo. Viza mi prisli faxom a fical som do Dubaja.

Poviem vam ti Emirates, to je najzaj kralovska letecka spolocnost. V tak novom lietadle som este asi nesedel. Vsetko bolo na jednotku a dokonca vam ponuknu krasne menu z ktoreho si mozte vybrat co budete na palube jest.

Na letisku v Dubaji pokracovala story "Ako sa dostat do Dubaja" a 3,5 hodiny som na letisku zhanal viza a potom stal vo vsetkych potrebnych radoch na rozne kotroly - fotenie ocnej rohovky a podobne az po pasovu kontrolu. Nakoniec som o 3:00 rano dorazil do hotela asi o 4 hodiny vstavam - ved treba aj pracovat, nie? :-)