Potulky po Oahu

Trip End Jul 17, 2007

Flag of United States  , Hawaii
Saturday, June 30, 2007

Spanok nam prospel, ale ziadne velke ranne vylihovanie sa nekonalo. A tak sme sa skoro rano vybrali na prieskum okolia. Nase prve kroky viedli na plaz Waikiki od ktorej bol nas hotel nejakych 150 metrov.

Na Waikiki sa zacina surfovat uz pred siestou rano, hned ako stihne vyjst slnko. My sme sa sem vsak dostali az po ranajkach okolo 9:00.

Waikiki je znama aj tym, ze kazdy clovek ktory sa aspon trochu neboji sa dokaze pod dohladom miestnych instruktorov surfovania naucit surfovat. V lete su tu velmi prijemne vlny prave na ucenie sa. Waikiki a prilahle obchody sme obehli asi za hodinu. Vratili sme sa do hotela a vydali sa smerom okolo sopecneho kratera Diamond Head vychodnym pobrezim okolo ostrova Oahu.

Cestou naspat sme sa vracali cez vnutrozemie a zastavili sme sa na miestnej najvacsej a najstarsej ananasovej plantazi, ktoru tu firma Dole zalozila uz v roku 1900. Maju tu aj muzeum pestovania ananasov, tak sme sa aj trochu poucili o tom ako sa tieto skvele pldy pestuju a to ako vyborne im prospieva miestna sopecna poda.

Vecer sme sa vratili do Honolulu a skocili na lietadlo na 45 minut letu vzdialeny Big Island na ktorom zostaneme nasledovnych 5 dni.