V horucom Singapure

Trip End Dec 30, 2007

Flag of Singapore  ,
Monday, October 15, 2007

Zo subtropickeho San Diega sa dnes presuvame do tropickeho Singapuru, ktory lezi takmer na rovniku. Je tu akoze chladnejsie pocasie v tychto dnoch co znamena teplota okolo 30 stupnov celzia, ale velmi velka vlhkost. Takze ked sa pohnete z hotela do 15 minut ste kompletne prepoteni.
Byvame v centre mesta. Vlastne skoro cely ostrov Singapur je len mesto. Maju taku malu rezervaciu a potom este jeden vyletny ostrov na ktory vedie lanovka. Tam chodia na vikend. Ale len tak na den, lebo by sa tam nezmestili vsetci. Maju tam zabavny park.

V Singapure je jedna hlavna ulica na ktorej sa nachadza aj prezidetsky palac. Ked sme sa k nemu priblizili, este sme netusili co je to za budovu. Uputalo nas len mnozstvo uniformovanych straznikov. Ked sme sa k nim priblizili aby sme sa spytali co je to za budovu ti, co boli dalej od nas na si na nas priravili samopaly a ti co boli blizsie sa oproti nam vydali rychlym ktorom, aby nas stretli na polceste. Ked sme sa ich spytali, co je to za budovu, povedali nam len, ze je to prezidenstky palac a asi si vydychli, ze sme len zatulani turisti.

Inak ako povedal Randy, v Singapure sa daju robit len dve veci. Napupovat a jest.

A je to pravda. Jedine budovy v centre Singapuru su len nakupne strediska, hotely s restauraciami a administrativne budovy.