Ked teplo tak poriadne

Trip End Dec 30, 2007

Flag of United Arab Emirates  ,
Saturday, September 8, 2007

Kedze teplo na Slovensku uz rapidne ubuda, je nacase vyrazit za nim na juh. A ked teplo tak poriadne.
Dnes som teda v Dubaji, kde sa teplo vonku strieda s niekedy poriadnou zimou vnutri. V Dubaji som bol uz niekolko krat predtym, tak som tentokrat neriskoval a zaplatil som si sluzby firmy Marhaba. A odteraz do Dubaja inak ani nechcem ist. Priamo v terminaly vas privita delegatka, ktora vam zavola miestne letiskove elektricke vozitko, ktore vas odvezie cez dlhu chodbu, ktora spaja priletovu s letistnou halou. Tam sa ma ujala dalsia delegatka, ktora zobrala moj pas a kopiu viz a presla so mnou popri dlhokanskom rade cakajucich na pasovu konktrolu a isli sme hned dopredu k uradnikovi. Ani som mu nemusel nic vysvetlovat. Vsetko za mna vysvetlila delegatka a uz sme boli pri preberani batoziny. Hned ako som si ju zobral odviedli ma k auto a sup do hotela. Takze namiesto 1.5 hodiny stravenej cakanim na letisku a potom aspon 30 minut zhananim miestnych penazi a taxiku som sa po 20 minutach uz viezol v taxiku do hotela.
Peniaze vam naozaj v niektorych krajinach vedia kupit vela casu.

Dubai teplotou nesklamal a styridsiatky boli na dennom programe, takze po niekolkym minutach vonku bol clovek poriadne unaveny. Takze prechadzky tu nepatria k najoblubenejsim sposobom travenia volneho casu. Tu sa vacsinou len pracuje a nakupuje. :-)