Domov na Vianoce

Flag of Slovakia  ,
Wednesday, December 20, 2006

A je to!
Mame za sebou dalsi rok cestovania.
Je predo mnou posledny let tento rok. Nalodit sa na lietadlo v San Diegu a cez Chicago a Mnichov rovno do Blavy kde budem uz nedockavo cakat koniec vianoc, lebo to bude pre mna znamenat opat sa po vyse mesiaci vidiet so Stankou na viac ako 2 hodiny! Hold, obcas sme si vzacnejsi ako by sme predpokladali. :-)

Minule sme oslavovali to, ze sme v tom istom casovom pasme - Stanka bola v Kodani a ja na letisku vo Frankfurte na ceste z Indie do San Diega. Sranda musi byt, no nie? :-)

Ti ktori Stanku teraz lutuje, lebo si hovorite ake to ma so mnou tazke, tak s tym asi hned prestanete ked zistite ake mame naplanovane spolocne cesty na buduci rok. :-) To vam vsak do podrobnosti prezradim az vtedy ked tu cestu poriadne vysperkujem. Jasne vsak je, ze to bude prava exotika.

Dakujem vam, ti co sledujete tieto aj pre mna neuveritelne cesty. Ani je by som velmi pred 4 rokmi neveril, ze sa da takto super cestovat, ale chcel som verit a v tom to asi cele je.

Snite vo velkom, lebo v tom to cele je. Pretoze sny sa plnia. Ja som mal pred 4 rokmi sen a ten bol: Vzdy ked pridem domov chcel by som, aby mi niekto podal letenku na dalsie miesto vo svete.
A teraz je to skutocnostou (inak uz mi dosla dalsia letenka na buduci rok).
Takze ako hovori Donald Trump: "Ked uz mam nad niecim rozmyslat, preco nerozmyslat vo velkom."

Vela zdaru a zite si skvele!