V srdci Anglicka

Trip End Jun 06, 2006

Flag of United Kingdom  ,
Thursday, May 11, 2006

Birmingham je prvym mestom mimo Londyna, ktore som v Anglicku navstivil. A je iba malo miest v ktorych som tak bludil ako prave v Birminghame. Dnes ked som prisiel najst vystavu na ktoru som sa dostavil, tak som obisiel cely vystavny areal pred tym ako som nasiel tu spravnu halu. No a ked som vecer hladal moj hotel v strede Birminghamu, tak som najprv obisiel celu stvrt pred tym ako som zistil, ze hotel bol asi 100m opacnym smerom ako som sa vydal zo stanice. No ale aspon som toho viacej videl. :-)

Stred Birminghamu je zmiesaninou starych tradicnych stavieb a modernych nakupnych centier. Birminhgam je stare obchodne mesto. Stred mesta byval plny rovnych trhov a este aj teraz sa tato tradicia zachovala. Najvacsie sucasne trhy tu su kvetinove a trhy s masom. No a okolo nich vyrastli obrovske nakupne strediska, ktore si podavaju ruky s kostolmi zo 17. storocia.

V strede Birminhgamu su nasla svoje miesto aj Cinska stvrt s restauraciami a bordelami. No proste full service. :-)