Z tepla do vacsieho

Trip End Jul 31, 2010

Flag of United States  , Texas
Sunday, July 18, 2010

Po tyzdni poriadnych horucav na Slovensku sa v nedelu trochu ochladilo. Ku radosti skoro kazdeho cloveka orem tych, ktori travia vacsinu dni ponoreni po usi vo vode niekde na kupalisku.

Dnes teda vyrazam smerom na zapad a mojim cielom je Texas, kde teploty v tieto dni dosahuju komfortnych 38 C.

Uz si ani nepamatam kedy som naposledy niekedy letel a uz som tesil na British Airways Business Class, co je asi najlepsia Business Class, co lieta ponad Atlantik.

Prvu zastavku som mal v Dallase. Okolo Dallasu je rovina na mile a mile daleko. Nevidite tu ani naznak nejakeho kopca. A telo ako v Indii naobed. Ale mam pred sebou este poslednu cast cesty - nastatie len menej ako hodinu letu - do Austinu starym lietadlom z 80-tych rokov. American Airlines maju asi najstarsie lietadla na svete okrem Stredoafrickej republiky

Austin je hlavne mesto Texasu a hovori sa, ze je to aj hlavne meste zivej hudby, pretoze je tu nesmiene vela barou, kde sa hra ziva hudba.
Austin je omnoho zelensi ako Dallas a je to o dost mensie mesto a pomalsi zivot. Je to aj sidlo University of Texas. Cez skolsky rok je tu skoro pol miliona studentov, takze to tu poriadne zije.

Takze dnes uz len padnem do postele, lebo som sem prisiel o 20:00, takze zajtra sa tu poobzeram.