Prechadzky po Bostone

Trip End Jul 23, 2009

Flag of United States  , Massachusetts
Monday, July 20, 2009

Dnes mame na programe prehliadku Bostonu. Velmi sa na to tesime, lebo sme o Bostone poculi same dobre veci.
Hotelovy shuttle bus nas odviezol na zastavku metra a odtial to bola uz len chvilka a dostali sme sa ku parku Boston Common, co je najstarsi verejnh park v USA. V Bostone je vobec vela veci co su najstarsie v USA. Tento park vyzera nieco velmi podobne ako sad Janka Krala v Blave.
Pri Boston Common zacina takzvana Freedom trail. Teda pochod mestom po pamiatkach Americkej revolucie z rokov 1775 az 1786 kedy ziskali nezavislost od Anglickeho krala.
Pocasie v Bostone je zevraj velmi premenlive. Rano bolo slnecno a zacinalo byt teplo. Na obed bolo horuco a slnecno a skoro po obede sa zacinalo zmrakat a bolo velmi prijemne.
Po Freedom Trail sme isli na obed do Talianskej stvrte a sadli sme si do jednej talianskej restauracie. Tento obed bola najlepsia vec co sme v US na tomto vylete jedli. Stal sice $60 ale stal za kazdy dolar, co sme za neho dali. Bola to proste lahodka ako sa na taliansku reetauraciu patri.
Po obede sme sa este trochu tulali po centre Bostonu, sadli sme si do Boston Common na hodinku a pozorovali okoloiducich a proste si uzivali atmosferj Bostonu. Vecer sme znova naskocili na metro a odviezli sa na zastavku Wooden Island kde pre nas prisiel shuttle bus z Hotela.