Na ceste za Niagarskymi vodopadmi

Econolodge Indian Falls, New York

Flag of United States  , New York
Friday, July 17, 2009

Dnes bol cestovny den. Rano som isiel na nakupy v China Town. Okolo nasho hotela bolo vela pekarni so sladkostami a predajne zivych ryb a morskych zivocichov a zeleniny s ovocim. Celkovo to tu vyzera ako v Kowloone v Hong Kongu. Aj to tu tak smrdi.
Z hotela sme isli taxikom na JFK letisko si pozicat auto. Z letiska je to asi 420 mil (670 km) na Niagarske vodopady, kam sme sa dnes vybrali.
Cesta cez New York nam trvala vyse hodiny a potom to uz bolo len na zapad alebo na sever. Z New Yorku sme cez Hudson River skocili do New Jersey a potom to Pensilvanie. A z Pensilvanie znova na sever do New York state. Pensilvania a New Jersey vyzera uplne ako stredne Slovensko. Vsade kopce a lesy. Smerom na sever je menej kopcov, ale lesy vsade naokolo.
Vecer o 19:00 sme sa zastavili nejakych 30 mil (50km) na vychod od Buffalo, NY a prespime v hotely pred tym ako zajtra budeme pokracovat smerom na Niagarske vodopady. Uz je to len hodina cesty od nasho dnesneho hotela.
Pri nas je este aj jedno zaujimave mesto. Vola sa Batavia. Je to mesto zalozene Janom Batom. Jan Bata bol brat zakladatela firmy Bata - Tomasa Batu.