Velke Jablko

Trip End Jul 23, 2009

Flag of United States  , New York
Wednesday, July 15, 2009

Dnes rano prilietame do New Yorku na Virgin America zo San Diega s prestupom v San Franciscu. Je tu o tri hodiny viacej ako v Kalifornii a cestou sem sme spali maximalne 2 hodiny. Je rano 8:00 miestneho casu, berieme si batozinu a skaceme do taxika smerom na juzny koniec Broadway street, lebo nas hotel ma adresu 91 Broadway.
Je to hned na okraji Cinskej stvrti. Nedaleko je Little Italy a dokonca kusok odtialto je aj Wall street a Downtown.
Veci sme si hodili do izby, prezliekli sme sa z leteckych siat do mesto-obzeracich a zhuru do New Yorku. Zacali sme prekliadkou Empire State building. Asi sme urobili dobre, ze sme zacali akurat tu, lebo tu bolo relativne velmi malo ludi. Iked ich tu bolo dost, na pohlad bolo jasne, ze v priebehu dna su pripraveni na naval viac ako desat nasobne viacej ludi.
Z Emprire State sme pokracovali smerom na sever k Bryant parku, kde sme si dali obed sediac na stolickach, ktore tu su rozlozene a pokracovali sme na vychod do Grand Central Terminal a potom na zapad na Times Square. Odtial na sever do Central Parku, kde sme uz boli aj dost unaveni a trochu sme si zdriemli na trave v chladku. Nie vsak priliz dlho, aby sme tam nevytvrdli a vratili sme sa cez Rockefeller center metrom naspat na hotel. Bolo len pol siestej vecer, ale uz sme boli taki unaveni, ze sme isli rovno do poslete a spat az do rana.