Cestujeme na vychod

Trip Start Jul 03, 2009
Trip End Jul 23, 2009

American best value inn seattle airport

Flag of United States  , Washington
Friday, July 10, 2009

Dnes mame cestovny den, ale zaciname surfovanim na Waikiki o 7:30 rano. Plaz je dnes plazdna a po chvili zistime, ze to nie je kvoli tomu, ze by bol piatok rano, ale kvoli tomu, ze vsetci okrem nas si pozreli predpoved toho ake budu dnes vlny. Je odliv, takze tesne pod hladinou su ostre koraly a vlny tiez nic moc. No ale trochu sme si posurfovali aj tak. O 10:30 sme uz zbaleni a sedime v  minibuse na letisko. Dnes letime prvy krat Alaskan Airlines, tak uvidime co to bude zac.

Vecer prilietame do Seattle. Alaskan Airlines zostali verne svojmu sloganu "North of expected", teda - lepsie ako ocakavate a naozaj aj lietadlo a servis bol omnhoho lepsi ako sa dalo ocakavat.
Dnes nespime s 4 hviezdickovom hotely s vyhladom na plaz, ale v 2 hviezdickovom umelohmotnom hotely American Best Value Inn. A posluzil svojmu ucelu velmi dobre. Ziaden komfort, ale za $71 je to super a vyspime sa krasne.