Cesta do Europy

Trip End Dec 18, 2008

Flag of Austria  , Vienna,
Saturday, November 22, 2008

Cesta naspat do Europy sa nakoniec ukazala trochu viacej dramaticka ako som myslel, ze bude. Po dvanast a pol hodiny pokojneho letu sme sa priblizili k letisku vo Frankfurte a piloti zacali mat plne ruky prace s neprijemnym vetrom v malych vyskach.

Na prvy krat sa nam nepodarilo pristat a tak sme to museli skusit urobit oblet okolo letiska a pokusit sa pristat na druhy krat. Pristanie to bolo poriadne tvrde. S celym velkym Jumbom sme poriadne treskli o zem a viem si predstavit, ze si piloti poriadne vydychli.

Ku terminalu sme sa dostali kvoli pristavacim manevrom neskoro a moje dalsie lietadlo malo odlietat o nejakych 50 minut. O 15 minut sa malo zacat nastupovanie a my sme akurat pristali vo Frankfurte na konci terminala C a moj let letel z terminalu B. Takze som velmi rychlym krokom prebehol cely terminal a prisiel nacas na nastupovanie do mojho lietadla do Viedne.

To vsak uz pocasie vobec s nami nespolupracovalo a ked som prisiel ku svojej brane zistil som, ze nastupovanie sa odklada o minimalne pol hodinu. Tak som si vydychol a usadil sa pohodlne pri brane. Do lietadla sme sa dostali s pol hodinovym meskanim, ale pocasie sa stale zhorsovalo a vedenie letiska rozmyslalo o uzavreti letiska. V momente ked sme mali odletiet bolo pred nami v rade cakajucom na odlet 50 lietadiel. My sme boli cislo 51 a kedze je vo Frankfurte mozne aby kazdu minitu vzlietlo jedno lietadlo cakala nas este hodina na letistnej ploche. Nakoniec sme museli podstupit a odmrazovaciu proceduru, pretoze sa tak ochladilo a s troj hodinovym meskanim sme sa dostali na startovaciu drahu a fijuuuu do Viedne.