Posledny den

Trip End Dec 18, 2008

Flag of Argentina  , Capital Federal District,
Friday, November 21, 2008

Dnes je moj posledny den v Buenos Aires, ale rozhodne nebude kratky. Zacinam rano o 9:00 s intereview s novinarmi a moje poslednej interview konci o pol siestej vecer. Nakoniec to uplne posledne odpadlo - to by trvalo do nejakej pol siedmej.

Novinari to boli vsetko velmi prijemni a tak vsetky interview dopadli velmi dobre. Uvidime  kolko clankov sa nam podari z toho dostat. Miestni chalani robia perfektnu PR pracu v Argentine a v celej Latinskej Amerike.

Na vecer som sa este isiel prejst po meste. Opat som objavoval miesta, kde som este nebol. Parada! Toto mesto je na kazdej ulici trochu ine a za kazdym rohom tu cakaju na cestovatela nove prekvapenia v podobe architektury, alebo inych ludskych vytvorov.

Teraz je vecer a ja cakam v lobby hotela na moje auto, ktore ma zoberie na letisko a fijuuuu do studenej Europy. Pozeral som pocasie a zevraj je u nas okolo 5 stupnov a ma byt menej.
Tu je teraz 25 a krasne slnecno...