Cesta za slnkom juhu

Monday, November 17, 2008

Argentinaaaaa!
(16.11.2208)

Moj prvy krat v Latinskej Amerike a zaciname v slavnom meste Buenos Aires.

Idem iba na 4 dni, ale aj tak sa velmi tesim. O Buenos Aires som vela pocul a videl nejake obrazky, ale nic nie je lepsie ako ho navstivit.

Letim skoro rano z Viedne cez Frankfurt priamo do Buenos Aires. V Blave je okolo 4 stupne nad nulou a tak sa tesim na prijemne majove pocasie v Argentine, kde minuly tyzden bolo az 32 stupnov.

Let z Frankfurtu je poriadna palka. Let trva 13:20 a tak mam dost casu na pozretie zopar filmov, pospanie si a este aj spracovanie vsetkych mojich e-mailov, co sa mi nahromadili za posledne tyzdne. Nic  nie je lepsie odpisanie na vsetky e-maily ako medzikontinentalny let. :-)

Je par minut pred pristanim v Buenos Aires vytahujem formular, ktory treba vyplnit kvoli imigracnemu uradnikovi a prekvapila ma na nom polozka: Meno a adresa hotela v ktorom budete. Hovorim si, hmmmm asi to az tak nebudu zistovat, tak tam napisem Hilton. Ved ten je v kazdom meste. Ale nakoniec som sa rozhodol, ze tam napisem Intercontinental.

Cez pasovy kontrolu som presiel vsak v pohode. Chalan co ma vybavoval vyzeral presne tak ako ked zavriete oci a predstavite si Argentincana. Dlhsie cierne vlasy. Mal na sebe oblek, ktory mu bol aspon o jedno cislo vacsi ako mal byt a vyzeral ako keby prave prisiel robit pasovu kontrolu po dni v kancelarii niekde v meste a len tak sa tu mimochodom zastavil. To co je zaujimave je to, ze v Argentine nemaju pasovaci uniformy ani nic podobne. Vyzeraju ako normalni uradnici. Dokonca ma kazdy iny oblek na sebe.

Tato krajina sa mi hned zacina pacit.

Ignacio a Flor ma prisli zobrat na letisko a ideme do hotela. K mojmu velkemu prekvapenie hotel v ktorom budem je Intercontinental ... presne ako som vypisal na tom formulari pre pasovakov. :-)

Vecer sa ideme este najest a kedze byvame v strede mesta ideme sa prejst po najznamejsom bulvari v Buenos Aires a nakoniec sme skoncili v jednej z najznamejsich kaviarni v meste zariadenej podla kaviarni z 1920 v Parizi. Bolo to skvele. Vyzeralo to ako keby sme sa vratili 100 rokov do historie. Z toho mala co som v tomto meste zatial videl , je to skvele mesto, ktore dycha tradiciou.