Zaver leta v tropoch

Trip End Dec 18, 2008

Flag of Malaysia  , Wilayah Persekutuan,
Wednesday, September 3, 2008

Hups! A letime do tropov. Cestou do Kuala Lumpur prestupujem v Bangkoku, kde ako uz mam vo zvyku len tak tak stiham lietadlo. Nejako je to vzdy tak, ze si myslim, ze som v tej spravnej casti tohto najrozsiahlejsieho letiska na svete. Ked tu zrazu zistim, ze ku tej mojej brane je to takych 15 minut behom a este treba medzitym prejst cez bezpecnostnu prehliadku. Takze som aj tento krat bezal cez letisko. Je to teda poriadne daleko a naozaj mi trvalo 20 minut poriadne rychlej chodze kym som sa dostal az ku mojej brane a nastupoval som asi predposledny.

V Kuala Lumpur (alebo ako sa mu tu familiarne hovori: KL [kejel]) som uz bol niekolko krat a myslel som si, ze som uz pomali miestny. No opat som sa preratal. Na letisku som naskocil na rychlovlak KLIA Ekspress, ktory ma zobral na centralnu stanicu KL Sentral. Tam som chcel skocit na miestne lahke metro a odviest sa jednu zastavku do Mid Valley. Chyba lavky - nezamenil som si vsak ziadne malajske peniaze a tak som zostal nestastne pozerat na predavacku listkov s kreditkou v ruke. Pozerala na mna a dost udivene ked mi povedala, ze cesta stoji len jeden Ringid (asi 7,50 Sk) a ja som povedal, ze ani tolko nemam. Chalan co stal za mnou sa hned ponukol, ze mi listok zaplati, ale to som odmietol a podisiel som dalej aby som sa pozrel, kde by som si mohol zamenit peniaze. Ani som sa poriadne nestihol poobzerat a uz ma dobehol ten chalan co stal za mnou a v ruke mal listok co mi kupil. Natlacil mi ho do ruky a povedal, ze nech si nerobim starosti, ze som jeho hostom. :-)

Kedze do odchodu metra zostavalo este dobrych 10 minut, dobre sme si pokecali.