Splav Dunajca

Trip End Aug 16, 2008

Flag of Slovakia  ,
Saturday, August 2, 2008

Z Kezmarku mierime severo-zapadne k Polskym hraniciam, pretoze sme sa rozhodli splavit prielom Dunajca. Este pred niekolkymi rokmi tu bola hranica s dost prisnym rezimom a ked ste sa vobec chceli na najakom plavidle spustit na vodu museli ste mat povolenie od pohranicnej policie. Dnes je samozrejme vsetko ine a po lavke sa mozte ponad Dunajec dostat priamo do Polska, ale jednoduch preplavat Dunajec - co by v dnesnom teplom pocasi bola asi odporucana moznost.

My sme vsak z rodu trochu lenivsich na tejto dovolenke a tak vyuzijeme sluzby miestnych pltnikov a 10 km sa nechame organiavane unasat po prude rieky. Dokonca so skvelym vykladom plnika a posatkou plnou poriadne sibnutych ludi z ktorych najvacsia starost na zaciatku plavby bolo zistit kolko ludi a ako casto sa v rieke uz utopilo. :-)

Cestou naspat od prielomu Dunajca do Cerveneho Klastora sme si mohli vybrat ci sa zvezieme autobusom, bicyklom alebo si tych 10 km preslapeme peso. Nakoniec sme sa rozhodli pre pesi presun a za odmenu sme dostali moznost vyskusat si nase novej nepremokave bundy. Obstali najednotku a preto odkazujeme ich vyrobcom HIP-HIP-HURAAA.