Anna jövetele

home

Flag of Hungary  , Fejér,
Thursday, June 23, 2011

Szoval ittvanhát tessék elkezdem irni visszaeimlékezéseim megint, nektek, és magamnak.

lesz itt villamoson megbaszás, szuperszerencse dögivel, szerelem, rizseslecso, és sör nagy mennyiségben.

Szóval ezen csütörtöki napon drága lubo, az én bolgár couchsurferem még ittvolt nálam.szegényröl nemvagyok a legjobb véleménnyel de azt inkább el se mondom miért, hogy más azért legyen...mert azért egy rendes gyerek ő...mindenesetre azért mérges voltam rá kicsit, mikor másfélorával a busz indulása elött szoltam neki, hogy indulunk ekkor, de mégis sikerült lekésnünk két buszt is pestre...
merthogy ő ment pestre következö szállására...
én meg mentem pestre annához, a drágához.
a vonat késett, én is késtem, anna is késett, minden tökéletesen megtörtént ahhoz, hogy a megbeszélt helyen, éppen együtt érkezzünk meg, s találkozzunk a közös ponton.
onnan gyorsnak nemmondhato hazastoppolás következett.
gyors azért nem volt, mert mindenki györfelé ment, meg ausztriába...amerre mi is mentünk másnap...de azért most még csak haza akartunk menni.
végül mégis egy osztrák néni vitt minket a váli völgyi pihenöig, majd onnan gyerekkori ovonénim, a sokak általá ismert böbe ovonéni vett fel minket.

itt érdekes és vicces történés, hogy mikor luboval lekéstük a buszokat, a következö busz minket késett le, vagyis sokat késett, probáltunk stoppolni, és böbe ovonéni is éppen elment mellettünk...és mondtam is a lubonak hogy nézd ö az ovonénim, de biztos csak a faluba megy...

na most megállt nekünk az uton, kinyitom az ajtot, mondom hogy csokolom böbe néni, énvagyok a misike, emlékszik e rám...mondta hogy hát persze hogyan felejtene el....(és én itt nem emlitettem meg neki...hogy három orával ezelött, akkor vajon miért nem vett fel a nem tul szép kinézetü luboval... :) vagyis a két kopasz fiut.

szoval megkérkeztünk haza itthon kis otthonomba válra...A táskám még nem volt bepakolva...söt...
de mi fontosabbnak tartottuk az alvást, és hogy megnézzük a lét elviselhetetlen könnyüségét filmben.
sokat beszélgettünk, helyezgettünk, végül a lét elviselhetetlen könnyüsége tul hosszu filmnek bizonyult...elnyomott minket az álom....vagymi. :)