Auckland, New Zealand

Trip End Jul 29, 2008

Flag of New Zealand  ,
Wednesday, December 26, 2007

ei saatu sviittia, pain vastoin. Jouduttiin pienempaan ja huonompaan huoneeseen! Kiitti siitta! Noh, ei me kauheesti aikaa huoneessa vietetty joten ei se niin vaarallista.

Nyt ollaan tosiaan taalla Aucklandissa ja tykataan kaupungista yllattavan paljon. Jostain syysta oli kasitys, etta taa on tylsa kaupunki, mutta tahan asti ihan ookoo. Ja hostelli on paras missa ollaan ikina oltu! Tosi ystavallinen ja avulias henkilokunta.

Saa taalla on suunnilleen samanlainen, ku Suomessa kesalla. Periaatteessa lammin, mutta sit ku tuulee niin tulee kylma ja, kun aurinko paistaa niin on tosi tosi lammin. Siihen paalle viela se, etta saahan ei voi luottaa ollenkaan, kun taalla vaihtuu saatila tosi nopeeta.

Tanaan ollaan kierretty kauppoja ja etetty vaelluskenkia, etta paastaan vahan aktivoitumaan Fijin loholomailun jalkeen :) Vaelluksen ohelle ollaan suunniteltu jonkinlaista kajakointia, snorklausta ja delfiinien kanssa uimista. Ja totta kai pitaa katsoa mita vastaan tulee ja tehda kaikki mihin rahat riittaa :) Varattiin lisaksi bussipassi, joka (toivottavasti) oli hyva sijoitus. Ainakin silla paastaan liikkumaan helposti paikasta toiseen ja saadaan kaupanpaalle opas (bussikuski) kertomaan mita missakin on. Bussin pitais pysahtya aina valilla silleen, et keretaan kayda kavelyilla ja sit on pitempia yliyon pysahdyksia joilla on enempi aikaa tehda mita lystaa. Passi on periaatteessa tehty 16 paivalle, mut me venytetaan se n. 30 paivalle joten valilla on vaihdetaan sita bussia jonka kyydissa mennaan. Hyva silleen, et jos on tylsa porukka bussissa niin voi kokeilla vaihtaa parempaan :)