Fiji, Fiji, Fiji

Flag of Fiji  ,
Monday, December 17, 2007

Terveisia kaikille Fijilta!

Saavuttin tanne kolme paivaa sitten ja eka yo oltiin Nadilla mika on kaikkein isoin saari, toissa paivana lahdettiin kiertaan pienempia saaria ja nyt ollaan Tavawa nimisella saarella oltu kaks yota ja kohta jatketaan eteenpain.

Taalla on ihan mahtavan lammin joskaan aurinko ei koko aikaa paista ja eilen saatiin sadettakin, mutta se ei haitannut, kun oltiin just snorklaamassa Blue Lagoon:ssa (kuka muistaa sen nimisen leffan? juu, siella :) ) Nahtiin vaikka minkalaisia kaloja ja koralleja joskaan ei vetanyt vertojan Egyptin snorklaukselle. Siella oli viela hienompaa, mutta kiva oli tamakin. Oli upeita nakymia, kun tultiin tanne saarelle. Turkoosin sinista vetta ja vihreita saaria, jotka nousi vedesta aina valilla. Isompia ja aivan pienen pienia joiden ympari kavelee kymmenessa minuutissa :) Kaikki ihmiset on ollu tosi ystavallisia ja avuliaita ja tekevat parhaansa viihdyttaakseen meita turisteja .Taa on vahan erilaista lomailua, kun kaikki ruuat ja asumiset on jo maksettu (enpa yleensa matkusta talleen) ja tuntuu tosi luksukselta, kun ei tarvi joka valissa kaivaa kukkaroa, kun miettii mita soisi.

Aika uskomatonta, etta taalta kauimmaiseltakin saarelta loytyi internet eika edes ihan kasittamattomaan kiskurihintaan. :) Kiva, etta saa vahan paivitettya kuulumisia :)

Aurinkoki on muuten vahan erilaista taalla, kun mihin on tottunut. Heti jos laittaa alle kolmekymppista aurinkorasvaa niin alkaa iho palaa. Yritetaan olla tosi varovaisia auringon kanssa, etta voitais siita joka paiva nauttia (kunhan se vaan jaksaa paistaa).

nyt on kiire takas rannalle joten...