Los Angeles ja Yhdysvallat viimeista paivaa

Trip Start Oct 26, 2007
Trip End Jul 29, 2008

Thursday, December 13, 2007

Viimeista paivaa USAssa, ihan hassua. Odotellaan jo ihan mielettomasti, etta paastais lahteen lentokentalle ja sit sinne Fijille. Jannityksella odotetaan, et minkalainen keli siella on. Kuuma ainakin, mut saatiedotusten aurinkomerkit vastaan sadepilvet vaihtelee jatkuvasti joten yhtaan ei voi tietaa minkalaisissa merkeissa me joulu vietetaan..
Ollut kylla tosi hyva alkureissu, nahty ollan ihan tosi paljon, mut lampoa ois voinut olla enempi, niin taalla Venice Beachillaki olis voinut aktiivisemmin istua/maata rannalla. Eilen kaytiin vahan aikaa ottaan aurinkoa, mutta ei kauheen kauaa voinut olla ennen ku tuuli alko tuntua liian kylmalta :/ Mutta ihanan aurinkoista ja se on hyva!
Viela kerettiin nahda yks julkkis olikohan se toissa paivana.. Kaytiin rannalla ajelmassa pyoralla ja nahtiin Dustin Hofman vai mitens se sen nimi kirjotetaankaan.. Ihan sattumalta kaveli vastaan, oli tekemassa jotain kuvausjuttua vissiin, ku kameramies kuvas koko ajan.. Kirjotinkohan tasta jo aiemmin.. Noh, ei kai pieni toisto haittaa :)
Eipa tassa sen ihmeempaa enaa. Jatketaan Fijilta, jos ja kun loydetaan sielta kunnon internetyhteys.. :)