Run BKK

Trip Start Sep 21, 2012
Trip End Dec 23, 2012

Flag of Thailand  , Bangkok,
Wednesday, September 26, 2012

En vista de les condicions meteorològiques de Tailàndia, no hay mal que por bien no venga, i ens hem dedicat a redescobrir Bangkok. La primera visita interessant és al mercat de les flors. Després de passejar-nos i perdre'ns per carrers amb més verdures que roses, ens trobem amb el Mercabarna tailandès; tot un seguit de paradetes inunden els carrers de colors i olors.
Com no en tenim prou, l'endemà fem via cap a un mercat flotant fora de la ciutat, menys autèntic del que pensàvem però tot i així curiós de veure. La idea era anar només al mercat, però sembla que els tailandesos no entenen això "d'una sola activitat per dia" i pel camí ens intenten empaquetar un elephant show, monkey show i un snake show
Després de tant mercat, ens venia de gust una migdiada; quina gran sorpresa quan, en llevar.nos, vam observar els efectes de la inundación 2.0, tornem a tenir tots els carrers del voltant inundats i ens replantegem les conseqüències de les nostres migdiades. No voldríem pas provocar un tsunami 2.0
Les últimes hores a Bangkok les hem dedicat a acompanyar a unes amigues que acaben el seu viatge, amb les seves compres d'última hora, l'estrès de qué le llevo a mi madre? ens porta fins a Chinatown i per uns moments ens sembla estar enmig de Pekin. No despreocupem la nostra figura, doncs al cap i a la fi, hem fet quilòmetres recorrent amunt i avall Kao San Road (para los de la RAE: carrer turístic de la zona motxillera de BKK).