Bangkok: inici de l'aventura

Trip Start Sep 21, 2012
Trip End Dec 23, 2012

Flag of Thailand  ,
Monday, September 24, 2012

Tot el que va començar com un pensament espontani en veu alta en un cafè al costat de l'Hospital Clínic ja s'ha fet realitat! =) Després de 15 hores de viatge amb una parada a Amsterdam, ja som a Bagkok! La onada de calor i humitat d'aquesta ciutat mai deixa de sorprendre, i ja amb les primeres de suor vam descobrir (o recordar) el tràfic de la ciutat en hora punta. I cap a Kao San rd. a buscar una guesthouse apta pel nostre pressupost.
Després d'una migdiada revitalitzant, descobrim que ha estat plovent intensament i que hi ha tanta aigua als carrers que ens arriba fins a mitja cama (mames no us espanteu, tot controlat). Això ens canvia el plans, ja que sembla que a tot Tailàndia està plovent i no podrem anar a la platja, Ayuthaya està inundat i que no podrem agafar el tren cap a Chiang Mai, però cap problema perquè es pot anar amb bus.Amb aquestes prespectives, passem els 2 primers dies de la ciutat fent el guiri amb la calma visitant el centre antic, agafant algun tuktuk, passejant i passant calor.

Ahir mateix, quan ens dirigíem a l'estació de bus per anar cap a un mercat flotant, una dona molt amable, disposada a practicar anglès amb nosaltres, ens va donar tanta conversa que al final ens va convèncer per canviar els plans. Vam acabar pujades en un tuktuk i visitant temples, doncs era una festivitat Budista i els temples eren gratis i la ruta molt barata. Tan tan barata, que al final ens va sortir gratis: el conductor del tuktuk ja no hi era quan vam baixar de la última visita al Golden Mount. Ens va saber molt greu perquè fins ara havia estat molt amable, i no li vam poder ni pagar. Això sí, es va embutxacar un tiquet de gasolina després de portar-nos a una joieria, una botiga de vestits a mida i una botiga de souvenirs.

Aquesta nit hem dormit a una guesthouse meitat de preu, meitat de comoditat, però suficient per agafar energia i seguir recorrent la ciutat.