Update

Trip End Aug 29, 2014

Flag of Netherlands  , Utrecht,
Monday, May 6, 2013

Hallo allemaal,

Zo, alweer bijna een maand voorbij. Zoals de meeste van jullie weten ben ik druk met alle voorbereidingen. Dat houdt voornamelijk veel papieren invullen en geregel in. Mijn laatste weken afstuderen zijn ingegaan en de spanning stijgt. Eind mei moet ik mijn scriptie inleveren en rond 14 juni hoor ik of ik geslaagd ben of niet. Maar in de tussentijd ga ik eerst nog een weekje er tussen uit met Giske en Almar, even niks doen.

Ik heb vrijwel dagelijks contact met de familie, dus ik kom straks niet bij totaal vreemden aan. De jongens komen vaak even zwaaien op Skype en het wachten op de baby is begonnen. Het contract met de familie is ondertussen ook helemaal geregeld en getekend, dus er is geen weg meer terug. Vorige week is mijn visum goedgekeurd en heb ik mijn ticket geboekt. Kortom: niets houdt me nog tegen, behalve het ontvangen van mijn diploma dan.

Ik zal dit mooie, maar koude en regenachtige land 3 september verlaten. Tot die tijd kan iedereen zovaak afscheid komen nemen als ze willen & daarna zullen jullie naar de andere kant van de wereld moeten vliegen om me te zien.

Voor nu heb ik nog 3 maanden de tijd om af te studeren en de rest van alle voorbereidingen af te ronden. Heel eerlijk gezegd kan ik niet wachten totdat ik daar ben, na ruim een jaar voorbereiden wordt het tijd om weg te gaan.

Als er weer nieuws is dan horen jullie het snel.

Liefs!