Allemaal beestjes....

Trip End Jun 04, 2010

Flag of Costa Rica  , Province of Alajuela,
Friday, July 17, 2009

Gisteravond zaten we nog tot laat in de hot springs van La Fortuna. We hadden een kaartje gekocht inclusief diner en het was heerlijk om weer eens lekker schoon te zijn. Er waren verschillende watervallen, zwembaden, sauna's in verschillende temperaturen. Het water kwam rechtstreeks van de vulkaan en het heetste bad was 67 graden.....heb ik niet geprobeerd!
Ook waren er drie mega glijbanen welke we wel geprobeerd hebben.....en ze gingen heul hard....gewoon zweven over het water....gaaf! Het vier gangen buffet was goed.
Vanmorgen stond de wekker vroeg om snel te ontbijten en vervolgens werden we opgepikt voor een tocht naar Los Chiles. Hij vertelde onderweg allerlei dingen over Costa Rica....we passeerden de enorme ananas plantages.....en zagen enorm veel fruit.
Na een kleine 2 uur toeren kwamen we aan bij het water en stapten we over op een platten open boot voor een tocht over de grensrivier tussen Costa Rica en Nicaragua. Nou, wat hebben we allemaal niet gezien....kaaimannen, brulapen, slots, heel veel mooie vogels, reptielen die over water konden lopen, vleermuizen en vissen. Het was erg stil op het water en als de, toch al stille, motor uit ging was het echt fantastisch. Het was erg gaaf!

Een klein voorproefje op de echte jungle!!