Pucon

Trip End Dec 12, 2006

Flag of Chile  ,
Thursday, November 9, 2006

Distrito de los Lagos: Molt xulo, un poblet petit per anar en bici por ahi, ple de llacs, rius, montanyes nevades, i un volca, el villarica, que esta actiu i algunes nits desde el poble es veu la lava que va escupint. Una cosa curiosa es que el volca esta tot nevat, i shi pot pujar en una excursio.

Nosaltres ens vam anar dacampada a un parc natural que hi ha aprop de Pucon, el Parque Huerquehue (tela amb el nom no?). Doncs alla hi ha varies rutes per a fer a peu. El primer dia vam anar a fer una excursio que no va triunfar gaire. Bueno va fer molta gracia arribar a la cima del cerro, on estava tot ple de neu i el lluis amb les chancles de caminar!!! enfonsat fins al genoll de neu!!!! intentant buscar el cami entre el bosc......

Bueno i tambe el descobriment que vaig fer de que el lluis te aracnofobia i emet una mena de so greu, que pot ser escoltat en 2 km a la rodona, a la vegada que salta de tal manera que els genolls li toquen el front!!!! ;) aixo cada vegada que veu una aranya que se surt una mica de la mida estandard d'aranya barcelonina.... Total molt gracios.

I el segon dia vam anar a fer la ruta dels llacs, per les montanyes i vas pasant per llacs dorigen glaciar, amb aigues supertransparents (jo vaig flipar molt amb lo transparent de laigua, veus TOT el fons increible).

To be continued..............el lluichi esta tot parros que ahir, despres de 2 mesos sense probar lalcohol, ens vam fotre un cubatilla amb uns argentins i ara esta una mica resacos!!!! aixi que ens anem a fotre un cafetillo (el mate no ha triunfat gaire.........)