Columbus

Trip Start May 04, 2009
Trip End Dec 14, 2011

Flag of United States  , New Mexico
Wednesday, December 2, 2009

We worden door Charles en Kamala afgezet aan de westkant van El Paso.
Het is mooi weer maar fris, onze lange broeken blijven heel de dag aan. De weg gaat langs de grens en de auto's die we zien (iedere 10 minuten 1) zijn bijna allemaal van de border control, (grensbewaking). Het is nagenoeg plat maar toch is het is een lange zware dag.

Zoals altijd hebben we weer veel te veel bagage bij ons. De foto van die ongelooflijke stapel boeken zegt genoeg
En dan het nodige aan Sinterklaas snoep. Ja 5 december niet in Nederland maar we hebben wel een chocolade letter, pepernoten, gevuld speculaas, gewoon speculaas en taai bij ons.

Onze benen doen echt zeer en ik kan me niet herinneren wanneer ik zulke zere benen gehad heb.
Maar we redden het en we vinden een fijne camping met een heerlijke douche. Het is daar zo fijn dat we bij elkaar wel 3 nachten blijven.

Lezen, borduren en eten totdat onze tassen stukken lichter worden dat is ons doel voor deze dagen.
De bieb is een uitkomst wel 16 computers en snelle dus we zetten een nieuwe site op en zitten warm. Iedere nacht vriest het nog maar het is goed om weer op pad te zijn