Drowing in verbs, not wine, in Bordeaux

Trip Start Oct 26, 2007
Trip End Oct 26, 2009

Flag of France  , Aquitaine,
Monday, August 4, 2008

BBC country profile: FRANCE

Bonjour mes amis. J'étudie le français à Bordeaux ... Je suis très heureux! Mais n'ayant jamais étudié le français dans ma vie, je suis la trouver très difficile et n'arrive pas à croire comment je lutte! Avec d'autres dans ma classe, mais mon dieu, je crois tel un cancre.

Voici quelques photos prises au cours de mon temps dans Bordeaux. Il est une ville magnifique, beaucoup plus petite que Paris, et très facile à naviguer et faire connaissance. J'adore le français mode de vie, et il manquera lorsque je quitte.

Il fait bon vivre, ici à Bordeaux!

Et le translation:
I am studying French in Bordeaux... I am very lucky! But having never studied French in my life, I am finding it very difficult and cannot believe how I struggle! Along with others in my class, but my god, I feel such a dunce.

Below are some photos taken during my time in Bordeaux. It is a gorgeous city, much smaller than Paris, and very easy to navigate and get to know. I love the French way of life, and will miss it when I leave.

Life is good, here in Bordeaux!