Åbningsceremoni af bloggen

Trip Start Aug 02, 2012
Trip End Jul 04, 2013

Flag of Denmark  , Jutland,
Tuesday, July 31, 2012

Kære familie, venner og veninder

Min rejseblog om mit år som udvekslingsstudent i Chile er med dette indlæg skudt i gang. Jeg vil gennem året forsøge jævnligt at komme med små opdateringer fra San Fernando i Chile og krydre dem med nogle billeder fra, hvad jeg går og laver.
Her til aften har jeg påbegyndt arbejdet med at pakke. Det er svært arbejde at skære sit liv ned til 23 kilo, og det går ligesom ikke så hurtigt. I morgen aften holder mormor afskedsmiddag for mig, så kufferten skal være klar i morgen tidlig, og taget i betragtning af at ikke så meget er blevet lagt ned i den endnu, skal der efterhånden skrues lidt mere op for fokuseringen, tænker jeg.

Turen går til Santiago på torsdag d. 2. august 15:45 fra Kastrup Lufthavn. Jeg flyver sammen med tre andre danske AFS'ere først til Madrid og derefter til Chiles hovedstad, Santiago, hvor der de første par dage vil være en velkomstcamp for AFS'ere fra hele verden, som nu skal bo i Chile. Derefter går turen til vores værtsfamilier, der er spredt over hele landet - jeg kan ikke vente med at møde min!

Jeg håber, at I har tid og lyst til at fortsætte med at holde øje med bloggen de næste 11 måneder! :))

Jeg glæder mig!
Kærlige hilsner,
Maria

Far on

Godt at høre fra dig og du er kommet godt frem !!