Iguazú Waterfalls Argentina

Trip Start Oct 18, 2008

Flag of Argentina  , Litoral,
Friday, January 9, 2009

09.01.2009
Heute geht es zur argentinischen Seite der Wasserfaelle. Wir teilen uns ein Taxi mit zwei anderen Leuten und sind schon um 8.45 Uhr dort. Die argentinische Seite der Wasserfaelle ist wesentlich weitlaeufiger und so werden wir wohl den ganzen Tag hier sein. Wir starten unsere Besichtigung mit einem Spaziergang den "unteren Pfad" entlang. Von hier kann man schon einige tolle Blicke auf die Wasserfaelle erhaschen. Es ist zwar noch Morgen, aber schon jetzt ziemlich warm. Als naechstes nehmen wir ein Boot zu der kleinen Insel San Martin. Hier machen wir einen Rundgang und man hat Aussicht auf die brasilianische und argentinische Seite der Wasserfaelle. Die argentinische Seite ist unglaublich beeindruckend von hier. Man steht ganz nah an den Wasserfaellen und ein Regenbogen spannt sich von einer zur anderen Seite. Wahnsinn!Und diese Wassermassen! Danach nehmen wir den kleinen Zug zur Aussichtsplattform vom "Garganta del Diabolo". Hier ist man auf einer Plattform, die im Fluss obrehalb der Wasserfaelle steht. Keine 5 Meter entfernt stuerzen die Wassermassen in die Tiefe, und man fuehlt sich fast mitgezogen. Unglaublich beeindruckend!!! Zum Schluss laufen wir noch den oberen Pfad entlang und kommen an einigen kleineren Wasserfaellen vorbei. Damit ist unsere Tour hier zu Ende, ein super Tag mit tollem Wetter. Doch jetzt zieht sich der Himmel zu und als wir im Hostel ankommen faengt es wenig spaeter an, wie aus Eimern zu schuetten und ein Gewitter zieht auf. Man hatten wir ein Glueck!

Divendres IX - I - MMIX
7amm RRRRRRRRIIINNNGGG!!!!!!
Avui visitarem la part Argentina. Després d'esmorzar compartirem un taxi que ens durà a l'entrada de les cascades. Arribem allà pels volts de les 8.30am. Al entrar ens donen un mapa on hi ha marcats varis recorreguts. Primer farem un recorregut pel circuit inferior, des d'on veiurem els saltants des de baix. Després, agafarem un tren fins a la coneguda "Garganta del Diablo", que és la part principal on hi ha la cascada més grossa, finalment farem el recorregut per la part superior, que veus les cascades des de dalt com baixen cap a baix.
Serà un dia espectacular! Impressionant! Meravellós! Si ahir va ser increïble, avui encara ho és més! És indescriptible! Un dels llocs més bonics que he vist en ma vida. N'estic segura! No us ho podeu imaginar... bé espero que ho pogueu copsar amb les fotografies que posarem i amb el text.
Des del circuit inferior agafarem una barca per anar a l'Illa de San Martín on hi ha una vista que fa frissar, ja que tenim les cascades allà mateix, a tocar. Quedem ben xopes d'aigua! Per tot arreu hi ha arcs de Sant Martí!!! Fa un dia impressionant, una calor!!! Suem la cansalada! Recórrer el parc durant les 2 - 3 primeres hores és un plaer perquè no hi ha gaire gent voleiant, però més tard, hi ha massa gent...
Cada saltant d'aigua té el seu nom. A vegades el pots veure des de 3 o 4 punts de vista diferents.
Farem una parada per dinar durant mitja horeta. Després agafarem un tren que ens durà a la famosa "Garganta del Diablo". Sembla que sigui una gola i que hagis de caure allà, estàs a tocar, al centre, al punt de conjunció on hi ha el saltant més gros. Milers de litres baixen per segon... no sé pas d'on surt tanta aigua! Per arribar allà hem hagut de travessar part del riu Iguazú, això vol dir més de 10 minuts caminant a través d'unes terrasses -perquè us en feu una idea de la seva gran amplada-. Fem fotografies, videos, més fotografies, més videos... uuuuaaauuu!
Al tornar, farem el recorregut superior. No és tant impressionant com els altres. Però cal recorre'l també.
Tornem aproximadament pels volts de les 5pm. Estem destrossades de tanta calor i caminar sense parar sota el sol, ja que avui no hi havia gaires ombres.
Tant de bo pogueu fer-vos una idea del que hem viscut a través de les fotografies que posem. Perquè de veritat que val la pena! Fa emocionar molt! de debó.
La resta del dia, descansar, sopar buffet, conèixer gent, xerrar, preparar maletes, etc.
Hem tingut moltíssima sort, perquè al vespre comença a tronar bastant, llampegejar i plou moltíssim.

10.01.2009
Um 11.00 Uhr nehmen wir den Bus nach Salta, auf der Fahrt passiert nichts aufregendes.

Dissabte X - I - MMIX
Ens aixequem a les 7.30am. Preparem les motxil.les, esmorzem i, esperem que pari de ploure per agafar un bus fins a la "terminal". Finalment, com que no para, decidim compartir un taxi amb unes noies basques que vam conèixer el dijous. Sortim puntuals a les 11am cap a Salta. Seran unes 23h de viatge, si tot va bé. Tot hi haver agafat la opció "cama" i no, "semi-cama" que normalment agafem, el servei aquesta vegada torna a ser bastant penòs. Es fa molt llarg el viatge i pesat: ens donen un entrepà només i, cap servei de pel.lícules o música... ooohhhh... estic cansada dels busos argentins! Molt cars i servei superbàsic! Hem passat per Posadas i Corrientes. Coneixem dues noies mexicanes i fem petar la xerrada una llarga estona.