La Serena

Flag of Chile  ,
Sunday, November 23, 2008

23.11.2008
Gegen 11.30 Uhr kommen wir in "La Serena" am Busbahnhof an. Die Fahr war ereignislos, und da sie ueber Nacht ging konnte man viele Stunden schlafen.Am busbahnhof wartet Alejandro auf den Bus, er hat ein Haus mit 2 zu vermietenden Zimmern in der Stadt. der Preis ist 5.000 pesos pro Person inklusive Freuhstueck. Mehr duerfte er fuer die Zimmer auch nicht nehmen. Zusammen mit Sabine und Giovanni, die auch aus San Pedro angekommen sind, quartieren wir uns dort ein. Danach schlendern wir ein wenig durch die recht leeren Strassen (es ist Sonntag) von "La Serena". Ein huebches Staedtchen mit 29 Kirchen (an fast jeder Ecke ist eine zu finden) und einem schoenen Plaza de Armas. Um 18 Uhr treffen wir uns am Hostel mit Sabine und Giovanni und wir gehen spazieren und dann zusammen essen. Wir bleiben bis etwa 22 Uhr in dem kleinen Restaurant und verbringen einen netten Abend zusammen. Danach geht es ins Bett. Das Wetter war toll mit etwa 25 Grad und Sonnenschein, Sandalen und T-Shirt angesagt :-)

Diumenge XXIII - XI - MVIII
El viatge en bus es comença a fer llarg a partir de les 9.30 matí... encara queden 2h... uuufff...  però he dormit com un tronc aquesta vegada i, sense controls policials. : ) Hem fet vàries parades, hem passat per Calama, Antofagasta, Copiapó i, arribem més o menys a les 11.30am. Agafem un bus urbà cap al centre i, juntament amb un noi del nord-est d'Itàlia (prop de Suïssa), i una noia de Salzburg (Àustria) anem cap a un hostal al centre. Aquesta vegada l'allotjament és molt econòmic però amb el bàsic que necessitem. Hem quedat amb en Giovanni i la Sabine per sopar tots plegats! Després d'un dinar informal i una dutxa calenta i llarga per treure'ns tota la pols que portem des de fa dies al poble de San Pedro, anem al centre de La Serena. És un poble prou maco, agradable de passejar... no hi ha gaire gent als carrers, suposo perquè és diumenge... s'està supertranquil. Ens recorrem al centre -down town- ja que no queda gaire lluny del nostre hostal. Fa una caloreta, i un solet!  La majoria dels establiments estan tancats, doncs, anem una estona a un internet-cafè per buscar informació sobre futures excursions al sud de Xile -ja veureu més endavant- esperem que ho poguem fer-. Són les 6h! Hora de sopar!!! Ens trobem a l'hostal amb en Giovanni i la Sabine. Anem a donar una volta a la plaza de Armas, xerrem sobre viatges... impressions... les nostres vides... En Giovanni és ranger - treballa com a forestal a un parc nacional i, la Sabine dissenya mobles a Ikea. Soparem tots junts el menú del dia al restaurant San Andrès. "Cazuela de Ave", peix i flam... Hem passat una bona estona sopant tots plegats.

24.11.2008
Gegen 8.30 Uhr fruehstuecken wir zusammen mit Giovanni und Sabine und danach buchen fuer den Abend eine Tour ins Observatorium "Mamalluca". Danach ist Internetcafé angesagt, um unseren Travelblog upzudaten. Um 17.00 Uhr sind wir mit einem halben Haehnchen zurueck im Hostel und um 19.00 Uhr startet die Tour ins Observatorium. Es ist echt interessant: Wir bekommen Jupiter, Venus und noch viele andere  Sterne zu sehen. Wir haben Glueck, denn heute ist kein Mond am Himmel un so kann man die Sterne viel besser sehen. Danach bekommen wir eine Praesentation zu sehen, in der es um das Entstehen der Sterne geht. Alles ganz schoen kompliziert...Zu guter letzt gehen wir auf die Terasse des Observatoriums, von dort sehen wir noch mehr Sterne, Monde, Sternbilder. Der Sternenhimmel ist einfach atemberaubend, ich habe noch nie so viele Sterne gesehen!!! Einfach nur schoen!!! Ausserdem sieht man hier auf der Suedhalbkugel auch noch die magellanischen Nebel :) Es war ein sehr interessanter und schoener Abend. Um 1.00 Uhr nachts sind wir wieder zurueck im Hostel.

Dilluns XXIV - XI - MMVIII
Avui toca renovar i actualitzar la pàgina web, fer un intensiu ja que fa forces dies que no hem tingut la oportunitat. Voltem una mica per la ciutata. Després de fer 4 encàrrecs anem a "Infernet" durant unes quantes hores... Més tard, al vespre amb en Giovanni i la Sabine, tots quatre, anem a "l'Observatori Cerro Mamalluca" des d'on podem observar directament l'univers, podem contemplar les estrelles a través de diversos telescopis. Primer anem a la Cúpula d'aquest des d'on veiem clarament el planeta Venus i el Planeta Júpiter, varis tipus d'estrelles i conjunt d'estrelles més o menys disperses, varis clasters... També veiem la Galaxies, Oreó i algunes constel·lacions... Després a baix on ens fan una explicació de com es formen les estrelles i galaxies... i sortim al pati on hi ha un altre telescopi. És impressionant! excepcional! El cel està superclar! Tot ple de estrelles... Arribem a l'hostal pels volts de les 2am. Demà toca el despertador a les 5am. Serà dur...

mobles IKEA
eps!!!!!!

en giovanni pot tallar arbres, la sabine pot fer mobles i vosaltres els veneu als turistes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
osti tu, no paro de tenir idees brillants!!!!!!!!!

ups, potser si que te raó en JC... i hauria de fer cap cap allà a veure ... però és que m'agrada tant el pa amb tomata.... qualsevol s'esta sis mesos voltant pel mon poguent estar acasa menjant llangonissa. :-(
ja veieu amb que em consolo, amb una llangonissa

Veig que tot va viento en popa a toda vela.

Salut!!

Sergi

de famagusta a antofagasta
per cert, no hi ha cap carrer a Antofagasta que es digui famagusta o Jordi Sarsanedas???? :-0

llaaaaaaaarg...
ui, veig al mapa que Xile és llarg, prim i parent d'en bufa.

Records a en Geppetto. :-)

rieraandfont
rieraandfont on

la serena
Suposem que està serè a La Serena, i suposem que us ho passeu pipa, perqué de noticies no en tenim gaires, ens vas dir l´utima vegada que havieu penjat fotografies, però els darreres van ser-ne tres de La Serena, mecachis l`ou.
Aques fi de setmana en Ramon amb els Groullers s´en van a Italia, marxen el dia 28 o sia demà al matí, i l´acompanyaré al aeroport. Reb molt de petons des teus pares, que esperen rebre noticies teves, ben aviat. Tan de viatjar en hi ha per quedar llumat. Reb molt de petons. dels teus pares cuca....