San Martin de los Andes

Trip End Dec 23, 2008

Flag of Argentina  ,
Thursday, September 4, 2008

Dzisiaj po poludniu dojechalismy do San Martin de los Andes. Miasteczko jest polozone w Andach ponad 1600 km na poludnie od Buenos Aires, wiec podroz zajela nam ponad 20 godzin.

Zatrzymalismy sie w jednym z hosteli za 50 peso na osobe (ok 9 funtow). Wlasciciel hostelu byl bardzo pomocny i dal nam mapke miasteczka, powiedzial co tu mozna robic, poradzil nam pojsc na szlak do punktu widokowego na Jezioro Lacar.
Mielismy jeszcze kilka godzin do zachodu slonca wiec postanowilismy pojsc na ten szlak, ktory nam poradzil ten koles z hostelu. Najpierw poszlismy do supermarketu kupic pare rzeczy do jedzenia i picia.

Szlak zaczynal sie juz na obrzezu miasteczka, na poczatku bylo duzo blota i roztopionego sniegu ale w miare jak szlismy wyzej bylo wiecej sniegu i szlo sie lepiej.

W pewnym momencie zgubilismy szlak i poszlismy w innym kierunku ale potem wracajac do tego miejsca gdzie byly ostatnie oznaczenia szlaku zauwazylismy dalsza czesc drogi :)
Szlismy jeszcze jakies 40 minut i postanowilismy wracac do miasteczka bo slonce juz prawie zachodzilo.

Po okolo godzinie bylismy z powrotem w San Martin. Kupilismy sobie raviolli i sos pomidorowy na kolacje.