Ilha Grande dzien 3

Trip End Dec 23, 2008

Flag of Brazil  ,
Tuesday, August 5, 2008

Dzisiaj po sniadaniu zdecydowalismy, ze poszukamy innego hotelu, troche blizej glownej ulicy w Abraao. Pytalismy w kilku miejscach i niektore ceny byly takie same jak za ten hotel , w ktorym bylismy do tej pory z tym, ze standard byl duzo wyzszy. Wybralismy hotel za 30 reali na osobe, z klima, telewizorem i warunkami duzo lepszymi niz w poprzednim. Mozna tez tam bylo placic karta ale tylko visa wiec nie musielismy sie martwic o wyplacanie gotowki. W poprzednim hotelu mielismy zostac 3 noce wiec koles chcial od nas polowe kasy z gory, dalismy mu 65 dolarow, bo nie mielismy wystarczajaco reali. Dzisiaj mielismy mu zamiar zaplacic reszte za te druga noc i powiedziec, ze 3-ej juz tu nie zostajemy ale po powrocie do hotelu i spakowaniu plecakow nie moglem go znalezc wiec oddalem tylko klucz kobitce, ktora chyba tam sprzata a ona nic nie powiedziala wiec my sobie wyszlismy jakgdyby nigdy nic J Bylismy kilkanascie reali do przodu; i tak te warunki nie byly warte tych 30 reali.
W tym nowym hotelu mielismy lodowke a w niej kilka puszek coli, i innych napoi oraz piwo skol.
Po obiedzie wrocilismy do pokoju i nie robilismy nic ciekawego. Pozniej wypilismy te browarki i poszlismy spac.