Podroz do Angra dos Reis

Hotel Puerto Rico

Flag of Brazil  , State of Rio de Janeiro,
Friday, August 1, 2008

Dzisiaj mielismy wstac dosc wczesnie aby dojechac na Ilha Grande. Ale jakos nikomu nie chcialo sie wstac. Rafal czekal na mnie a ja na niego i tak czekalismy do 7:30. Potem poszlismy na sniadanie i znow czekalismy tym razem na jajecznice, ktorej i tak nie podali. Pozniej ustalilem z wlascicielka ze za 5 reali zawiezie nas na dworzec autobusowy na autobus do Rio o 10. Ale zanim dodalem kolejne fotki na travelpod byla juz prawie 10, wiec przelozylismy wyjazd na 11, wiedzielismy juz ze nie zdazymy na prom na Ilha Grande o 15:30, bo do Rio jedzie sie 2 i pol godziny a potem jeszcze z Rio do Angra dos Reis skad odplywa prom kolejne 3 godziny.
Do Angra dos Reis dojechalismy ok. 6 po poludniu i w Informacji Turustycznej dowiedzialem sie, ze wlasnie odplynela ostatnia prywatna lodz na Ilha Grande L Kupilismy wiec bilety na rejs jutro rano o 8 i zapytalem o jakis tani hostel w Angra. Dziewczyna z Informacji polecila nam jeden z najtanszych w miescie niedaleko doku, z ktorego jutro bedzie odplywala ta lodz. W informacji byla jeszcze para ludzi, ktorzy w miare dobrze gadali po portugalsku i tez szukali jakiegos noclegu wiec poszli z nami do tego hotelu Puerto Rico. Okazalo sie, ze oni byli z USA (Kelly i Pete) i byli w Brazyli juz 2 miesiace na wolontariacie w stanie Minas Gerais. Razem poszlismy szukac tego hotelu, korzystajac ze znajomosci portugalskiego Kelly przy pytaniu o droge. Hotel znalezlismy po ok. 20 minutach. Byl rzeczywiscie tani, 25 reali za osobe. Pozniej wyszlismy na miasto aby cos zjesc i kupic cos do picia. Zjedlismy sobie po hamburgerze i popatrzylismy troche na capoeire wykonywana przez kilku kolesi na ulicy.
W hotelu, juz kladlismy sie spac kiedy zaczelo cos walic w sciane. Myslelismy na pozatku ze ktos cos mlotkiem wbija a potem piluje ale potem skojarzylismy co to za dzwieki....ostro bylo az lozko walilo o nasza sciane :)