Park Narodowy Serra dos Orgaoes

Albergue Recanto do Lord

Flag of Brazil  , State of Rio de Janeiro,
Wednesday, July 30, 2008

Dzisiaj po sniadaniu pojechalismy autobusem do Parku Naodowego i wybralismy sie na kilkugodzinny szlak przez las tropikalny. Na samym poczatku szlaku byl maly wodospadzik i strumyk, w ktorym kapali sie ludzie. Strumyk splywal po wielkiej dosc plaskiej skale. Ja chcialem isc w gore po tej skale zeby dojsc jak najblizej do tego wodospadu. Jak juz tam weszlismy znalazlem cos co wygladalo jak jajko. Kiedy chcialem je rozgniesc sturlalo sie do strumyka. Pobieglem troche dalej w dol strumyka zeby je wylowic no i przewrocilem sie i wpadlem nogami do wody. Zbilem sobie przy tym piszczel no i do konca dnia chodzilem w mokrych butach L Rafalek mial niezly ubaw, gnojek jeden.
Potem poszlismy dalej tym i szlakiem i zrobilismy sobie przerwe na picnic area. Zjedlismy sobie bulki, zrobilem kilka zdjec i nagralem filmik, na ktorym Rafal pokazuje cala prawde o sobie :)
Po jedzeniu poszlismy do Informacji i tam pokazali nam mapke z calym szlakiem, ze wszystkimi bocznymi odbiciami droga byla przewidziana na jakies 4 godziny. Las bardzo przypominal ten z Kostaryki, z ta tylko roznica ze duzo tu bylo takich palm lesnych i paproci drzewiastych.
Po powrocie do miasta zrobilismy zakupy i wrocilismy do hostelu. Kupilismy sobie jajka i szynke oraz swieze bulki , ciasto no i czerwone winko. Zrobilismy sobie jajecznice z 10 jaj a potem napilismy sie wina ogladajac telewizje. Winko bylo znacznie lepsze od ostatniego trunku z Paraty a nie duzo drozsze :)
Staralismy sie tez zdecydowac gdzie jedziemy jutro. Mielismy do wyboru albo Nova Friburgo (2 godziny od Teresopolis), Itatiaia Region albo Ilha Grande. Zanim decyzja zostala podjeta Rafal juz zasnal wiec ja tez poszedlem spac.