Teresopolis

Albergue Recanto do Lord

Flag of Brazil  , State of Rio de Janeiro,
Tuesday, July 29, 2008

Rano po sniadaniu wyjechalismy z Rio na polnoc do Teresopolis. Miasteczko  oddalone jest od Rio o ok. 2 godziny jazdy autobusem. Polozone jest w gorach Serra dos Orgaoes. Gory te maja dziwne ksztalty, niektore jak organy w kosciele (stad nazwa) a niektore przypominaja palce, najwiekszy z nich to Dedo de Deus (Palec Boga), ktory jest symbolem Teresopolis.
Z dworca autobusowego mielismy dojsc do hostelu na wzgorzu, ktory sobie wybralismy z przewodnika. Po przejsciu ok. 1 km mielismy dosyc, ciezar naszych plecakow wygral z naszymi silami... wzielismy taxi. W hostelu byla corka wlascicielki, ktora mowila po angielsku i powiedziala nam ze oni w poniedzialki przyjmuja dopiero od  4-ej po poludniu. Zostawilismy plecaki i wrocilismy do miasteczka. Mielismy ponad 3 godziny wiec poszlismy sobie do parku, zjedlismy kanapki i gralismy w karty. Po 3-ej zaczelismy wracac do naszego hostelu,  podejscie do niego bylo dosc ciezkie, bo miejscami strome.
Wieczorem jeszcze raz poszlismy do miasta zeby cos zjesc i kupilismy jedzenie na drugie sniadanie na nastepny dzien. Po powrocie do hotelu ogladalismy sobie telewizje (byla kablowka) a potem poszlismy spac.