NYC. En vecka i bilder

Trip Start Unknown

Flag of United States  , New York
Sunday, January 5, 2014

31 januari
Sista dagen på hela året. Robin drar till Grand Central och köper ett armband som bla räknar steg och distans. Malin är sjuk. Gott nytt år.

1 januari
16.245 steg. 12,9 km. Malin ganska frisk.

2 Januari
18.349 steg. 14,9 km. Malin så gott som frisk.

3 Januari
23.551 steg. 19,1 km. Malin frisk.

4 januari
25.733 steg. 20,9 km

5 januari
Idag ska vi till West Village och bara ta det lugnt på kafé. Imorrn går flyget mot 30 grader och Costa Rica! Pura vida!

Jenny on

Gött att höra från er och fint att få se alla kort. Ni har vinter. Det har inte vi.

I dag var det Molkom och korvgrillning i skogen. I morgon är det Melkers namnsdag. Stora saker händer här hemma :-)

Ha det underbart.

Kramar från Sävsjövägen.

Leena on

Skönt att höra av er som sagt. Här regnar det och någon vinter är ej i antågande. Kör social träning med Walter varje dag. Till Torpet, till Mangskogen till mamma och Ingemar och till Sonja och Sven-Åke i Tobyn, till Birgitta och hundarna, till kaninen hos Jenny och Joakim på kaninträning. Dagarna går. Till kenneln för klippning på fredag, vidare till Christer under helgen, för första ggr för Walter. Katträning hos syrran på väg tillbaka på söndag eller måndag...puhhh!!!!!! men Walter sköter sig hemma hos alla!!!! kram från oss allihop

Mormor och Ingemar on

En hälsning från ett snöigt Mangskogen. Idag snöar det kaffefat, som Ingemar säger! Eftersom det idag enligt gammalt tecken snöar, så kommer det att snöa i 13 "yr". (betyder förmodligen i 13 dagar)
Ha det bra, kram
(mormor citerade via telefonen till er)

Gunilla on

Hej! Har varit och tittat till det på Rönninga idag. Allt såg bra ut. Två möss i fällorna.
Fina bilder ni har tagit. Pratade nyss med Josefin. Vi ser fram emot bilder från Costa rica men tror att vi kommer att bli ännu mer avundsjuka då. Vi är trötta på vinter som inte är vinter.