Happy 4th of july!

Trip Start Jun 28, 2013
Trip End Jul 15, 2013

, Louisiana,
Thursday, July 4, 2013

Gisteren was het heel gezellig en lekker bij acme's oyster house! Er was een rij van bijna een hele block om binnen te kunnen maar het ging uiteindelijk redelijk vlot. Tijdens het wachten konden we de sfeer van new orleans opsnuiven (en zien passeren)! Van verziekte lamborgini's (geel met paarse camo) naar zatte vadsige bomma's achterop een golfkarretje met boenkmuziek tot grieten met blauw haar. Midden in het centrum (french quarter) was er eveneens een hoerenkot (dixie divas). Heel veel volk op straat, heel veel lawaai, muziek, gelach etc. Lijkt een beetje op havenstadjes uit de films waar alles kan en alles mag. Geen onveilig gevoel gehad maar wel veel rare snuiters :p. Soms mooie oude bouwstijl (creools?) en veel franse invloeden. Een stad waar je dus geen hoogte van kan krijgen maar absoluut de moeite om eens te bezoeken!

Vandaag dompelen we ons helemaal onder in deze stad en de 4th of july! Ons hotel was al versierd met vlaggetjes, slingers, hoeden etc.. We zijn er dus helemaal klaar voor! Gaat knallen worden vanavond!

My Review Of The Place I Stayed

Loading Reviews

Paaa,Ma,Mams moeke Vake en GI on

Goed feesten als de beesten in New Orleans.
We zijn toch geen beesten? he!!!
Geen beter leven als een goed.
Groetjes van het Huisfront ( Mothership )

mama en papa on

Zie je nog dingen van de orkaan Katrina?
Heb je zo een begrafenis optocht gezien, waar iedereen al dansend en stoned achterloopt?
Nog even terug om het vorige, Mobile. Allez Moooooobiiiile. Herkenbaar uit de film Sweet home Alabama? :-)
Begin je al lijzig te spreken?

Magali on

Juist wel een crackhead zien passeren met een regenboogtshirt waar eenhoorns opstonden (en zoiets verzint ge niet). Eigenlijk een heel aangename stad, waar echt alles kan! Komt ook terug in de slogan van de stad:
Let the good times roll! Laissez les bons temps rouler!