The Keys

Southernmost Point Key West
Read my review - 5/5 stars

, Florida,
Saturday, June 29, 2013

Zodus! Deze morgen stonden we om 7.45 aan het John Pennekamp State Park aan te schuiven om binnen te mogen. We hebben daar een plaatsje gereserveerd op de Encounter die ons naar het rif bracht om te snorkelen. Fantastisch! Barracuda's, papegaaivissen (favorietje van mezelf), kleurrijke visjes all around! Heel mooie boottrip. (Ik heb ook een eekhoorn kunnen voeren :)!)

Na deze uitstap ben ik dan achter het stuur gekropen voor de eerste keer (eerste keer Mustang, eerste keer automatic, eerste keer in Amerika!) maar dat ging redelijk vlotjes, heb na 100km is ene keer bijna met twee voeten op de rem gestaan :) Zwaar optrekken laat ik totnogtoe aan Bryan over ;)

We zijn dus langs alle keys gereden richting Key West en daar hebben we het southernmost point van continental usa gezien :) Zinderend heet en heel hoge luchtvochtigheid zorgden ervoor dat we met veel enthousiasme weer in onze cabrio kropen. Opnieuw de keys af, richting noorden en The Hammocks, waar we vanavond slapen! Als avondeten hebben we een schotel met verse vis, frietjes en lekker slaatje gegeten, vergezeld van een glaasje plaatselijk bier! Voor mij zelf 2 glaasjes (halve liters) waardoor magali het stalen ros heeft overgenomen! Living the dream dus: een knappe griet die mij in een cabrio rondrijdt door een subtropisch prachtig landschap met een mustang terwijl ik pintjes drink!

My Reviews Of The Places I've Seen

Loading Reviews

mama on

Zijn jullie het huis van Hemingway gaan bezoeken?