Dag 1 - Schiphol

Trip Start Jan 05, 2011
Trip End Feb 08, 2011

Flag of Netherlands  , North Holland,
Wednesday, January 5, 2011

Rond 8 uur begon onze grote reis. Dagen van tevoren alle koffers gepakt en alles nog een keer extra nagelopen of er niks ontbrak.
De dag begon erg goed! Beide koffers paste niet in 1 achterbak dus hebben we de hele weg naar Schiphol met een koffer op schoot moeten zitten.
Na het inchecken hebben we op Schiphol nog even wat gedronken met onze ouders en hebben we nog wat vreemde valuta gehaald bij het GWK. Daarna zijn we naar de Douane gegaan om naar de gate te lopen. Eerst hebben we onze ouders gedag gezegd en achter gelaten. (Ze bleven maar zwaaien, haha).
Na een tijdje nog te hebben gewacht en een broodje te hebben gegeten zijn we naar de gate gelopen. Er stond een MEGA lange rij op ons te wachten voor het boarden, Het vliegtuig bleek dan ook helemaal vol te zitten. Na nog langer wachten (natuurlijk) mochten ook wij eindelijk onze plekken op gaan zoeken. We bleken bijna heeeeelemaal voorin het vliegtuig te zitten. (van de Economy Class dan). Nadat we veilig opgestegen waren hadden we wel zin in een filmpje. Maar wat denk je.. Bleek het film-systeem het niet te doen.. Ze gingen het proberen te fixen maar dat ging nog wel even duren! Gelukkig hadden ze maar 12 uur de tijd om het op te lossen en zo halverwege werd er eindelijk omgeroepen dat het weer werkte! Aan boord hebben we ook 2 lekkere maaltijden gehad. Na de lunch gingen alle lampen uit en bleek het dus bedtijd te zijn.. Wij dus ook maar even proberen te slapen maar dat ging voor geen meter. We hebben allebei bijna geen oog dicht kunnen doen, dat breekt je best wel op na zo'n lange vlucht.. Toen we nog 3 uur op de klok hadden staan kregen we onze laatste maaltijd. Dit was een omelet met gebakken aardappeltjes en een stukje appeltaart toe.

Karin en Henk. on

Leuk om te lezen, we zijn benieuwd naar het vervolg.

javandoorn on

Lieve Joyce - beste Maarten,

Gefeliciteerd met de aankomst in New Zealand.
Kijk uit naar jullie eerste belevenissen en evt foto's.
Hebben jullie mooi weer en bevalt de camper?

hartelijke groet oma en opa