Our house at Chappel Court Kissemmee

Trip Start Sep 05, 2012
Trip End Sep 25, 2012

Flag of United States  , Florida
Sunday, September 16, 2012

Vandaag een vier uur durende rit gemaakt naar Kissemmee. Het weer is onvoorspelbaar, met zachte regen vertrokken uit Miami rijden we naar droog weer, naar hele harde regen, naar heel zonnig en nu bewolkt maar gelukkig droog.

Onderweg maar vast een paar boodschappen gedaan, wat snak ik naar een home cooked meal zelfs hubbie wil bloemkool eten:-). Is het niet geworden hoor hahaha, het wordt tagliatelle met champignon / ham saus en zalm filet en als dessert verse aardbeien met slagroom mjammie:-)

En dan op naar ons verblijf voor de komende vier dagen op Chappel Court 2206, Kissemmee. Wat een prachtig huis, voorzien van alle gemakken want het blijft natuurlijk toch vakantie hè:-).
Het huis telt 3 slaapkamers, woonkeuken, woonkamer, twee badkamers, een privé zwembad en de droom van iedere vrouw een WALK IN CLOSET:-)
En dan spot ik een weegschaal whoehaha zouden we erop durven:-) pffff.....gelukkig niets aangekomen door al dat lopen houden we het gelukkig in balans:-)

Even later worden we door Mike de beheerder welkom geheten. En hij vraagt of wij uit Scandinavië komen, heel apart hoor. Bijna iedereen die we spreken zegt dit of denkt dat we uit Praag komen of ze halen Duitsland erbij Hihi waar zou het toch aan liggen......?

Mike komt zelf uit Engeland en woont nu sinds een tijdje in Florida. En het toeval wil dat hij in de buurt van door ons zo geliefde Nerja ( zuid Spanje ) een huis heeft:-) maar eens babbelen voor onze volgende vakantie Hihi.

Als we alles geïnstalleerd hebben zetten we de tv aan en dan vinden we zelfs een zender die alle oude tv series van vroeger uitzend onder de noemer tv hoe tv moet zijn, mmmmmm.....toch niet helemaal mee eens hoor haha maar wel leuk om te zien. Ze zenden de Partridge Family uit waarin een rol is weggelegd ( let op girlies van mijn leeftijd) David Cassidy, sjucht....wie was hier niet verliefd op hahaha.

Verder besluiten we vanavond lekker thuis te blijven want morgen...... gaan we naar Discovery Cove zwemmen met dolfijnen yeah!!!!

Tot morgen!

marjolein on

David Cassidy!! Ook mijn agenda stond er bol van!!
Geniet ze verder!

Paula on

Tja, David Cassidy... sighhhhh

lydia.terlien
lydia.terlien on

Haha ja girlies, sjucht.....