Key West

Coconut Mallory Resort And Marina Key West
Read my review - 5/5 stars

, Florida,
Friday, September 14, 2012

Vandaag zijn we begonnen aan de langste rit die we maken in Florida, we gaan naar Key West:-).

Volgens zeggen is het in het weekend heel erg druk op de weg daar heen, gelukkig zitten wij in Low Season en hebben we op een kleine opstopping na voor wegwerkzaamheden hier totaal geen last van.

Regelmatig zien we heel veel Bikers op Harley's voorbij komen met de meest mooie motoren en vooral produceren ze het mooiste geluid die een motor kan maken;-) Jan zijn hart gaat harder kloppen en zou nu de auto willen omruilen voor een rit op een een van deze motoren.
Dan weten we dus nog niet dat het dus in Key West Biker weekend is.

Maar goed eerst de rit er naar toe, die gaat door alle Keys die er zijn. Met ieder zijn eigen politie enz. Wat we nog het leukste vinden is dat je voor alles in Amerika wel een Drive Thru hebt.

Een drive Thru pharmacy
Een drive Thru liquor store
Een drive Thru ATM ( pinautomaat)

En zo kunnen we er nog wel een paar noemen, life can be so easy:-)

Ook komen we het meest leuke bordje langs de weg tegen " kijk uit voor overstekende krokodillen" ging nu te snel voor een foto maar op de terugweg gaan we onze best doen het bordje nogmaals te spotten.

Ook een bordje voor overstekend wild, de hekken zijn alleen zo hoog in dat gebied dat we ons afvragen hoe ze ooit op de weg kunnen komen? Maar ja, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

En dan de 7 Miles bridge, deze maar gefilmd, wat een mooi uitzicht naar en vanaf de bridge. Overigens loopt er nog een oude brug naast die er soms een beetje spooky uit ziet.

Aangekomen bij het hotel krijgen we de meest privé gelegen kamer volgens de dame, wij noemen dat het verdomhoekje hahaha maar we klagen verder niet de kamer is maar voor 1 nacht en hij is schoon en netjes ingericht.

Als we alles hebben geïnstalleerd gaan we het centrum verkennen en starten we bij het meest zuidelijkste punt van de USA.

Na wat foto's gemaakt te hebben vertrekken we richting centrum. We komen langs het huis van Ernest Hemmingway, bezoeken het Shipwreck museum, Sloppy Joe's en dan komen we in Duvalstreet. Hier hebben dus alle Bikers zich verzameld en hun motoren geparkeerd om te bewonderen. Maar niet alleen hun motoren ook de Bikers leveren de nodige omgedraaide hoofden op. Laten we zeggen de ene dame mag er zijn en de andere zijn gezien hun leeftijd en outfit ( gaas jurkje met string en een uitgezakt lijf) niet om aan te zien blegh...hahaha.

Er staan ook kraampjes waar je heel veel biker spullen kunt kopen maar we spotten ook een motor rijdende advocaat die zijn bedrijf staat aan te prijzen:-))

Zo nu met de beentjes omhoog want we hebben weer de nodige kilometers te voet afgelegd.

Morgen beginnen we weer aan de terugreis naar Miami en gaan we naar een wedstrijd van de Miami Marlins we kijken al uit naar onze volgende belevenis:-)

My Reviews Of The Places I Stayed

Loading Reviews