Universal today

Universal CityWalk Orlando
Read my review - 5/5 stars

, Florida,
Friday, September 7, 2012

Vandaag naar Universal geweest. We vertrekken al vroeg want het belooft een hele hete dag te worden. Tom ingesteld en we kiezen ervoor om de tolwegen te vermijden.
Aangekomen kan het feest beginnen:-) maar eerst een foto van de rij met nummer waar onze auto geparkeerd staat, blijkbaar geven we andere ook dit idee want er wordt naar hartelust gefotografeerd Hihi wij doen het voornamelijk omdat we geen zin hebben om aan het eind van de dag moeten zoeken haha.

We kiezen ervoor om eerst naar 3D show " become a minion" te gaan uit de film "The despicable me". We worden flink door elkaar geschud maar het is zo goed in elkaar gezet dat belooft wat voor de rest van de dag:-)

Twister, Beatlejuice's Graveyard revue en Disaster een show waarin het publiek de acteurs zijn. Simpsons the ride, ET Adventure en nog veel meer.

Het is waar dat je overal wordt begroet met "hey how are you" en dan voor dat je iets terug kan zeggen zijn ze alweer verdwenen......daar moeten we toch wel aan wennen. Net zoals ze je constant willen helpen en zichzelf dan voorstellen....haai if you need anything my name is....mmmm alles went:-)

De dag in Universal sluiten we af met de parade, beetje klein maar blijft leuk:-)

Nog ff lekker geshopt in Mainstreet en voor ex-buufie lief een Starbucks Florida beker gescoord voor haar verzameling.

Uit eten geweest bij de Japanner mjammie:-) en afgesloten met een bezoekje aan de MM store,zo grappig.

En dan nu met de beentjes omhoog en bijkomen van een geslaagd dagje.

My Review Of The Place I've Seen

Loading Reviews