Up in the air

Trip Start Sep 05, 2012
Trip End Sep 25, 2012

Flag of United States  , Florida
Wednesday, September 5, 2012

Eindelijk is het dan zover we zijn onderweg naar Schiphol. Schoonzoon en dochterlief brengen ons gezellig weg.

We vliegen met British Airways all the way eerst via Londen met een overstap van ongeveer 1 uur. En dan nog maar ruim 8 uur te gaan:-)
Aan boord worden we van alles voorzien drankjes/eten/dekentje/kussentje/
headset en films op je eigen scherm. Ik kijk natuurlijk een echte chick movie "The lucky one" en Hubbie gaat voor "Wrath of the titans". Tussendoor even een Powernap, lekker. En dan hoeven we nog maar drie uurtjes dus het schiet lekker op. Ik kies voor nog een film en dat wordt "Hysteria", die mij toch veelvuldig aan het lachen krijgt, dit wekt de belangstelling van Jan op en als ik vertel over welke uitvinding het gaat staat de film op zijn lijstje voor de terugweg.

Aangekomen richting douane en na anderhalf uur in de rij staan zijn we eindelijk aan de beurt. Wij treffen een gezellige douane dame en na een leuk kletspraatje kunnen we verder. Zo kan het dus ook:-) Voordeel van zolang in de rij staan is dat we de koffers meteen van de band af kunnen pakken.

Op weg naar Avis staat onze auto klaar, Hubbie mag kiezen en kiest voor een Chevrolet Captiva ( zou die thuis ook wel willen Hihi). Na het installeren van de Tom gaan we naar ons hotel "Baymont Inn & Suites" dit is ons verblijf voor de komende vijf dagen.

Eerst even het thuisfront laten weten dat we aangekomen zijn en dan op zoek naar een supermarkt voor iets lekkers bij een drankje voor vanavond. Als we binnen zijn wordt het in een mum van tijd heel donker en dan breekt de hel los het weer slaat om en worden we verrast met een tropische bui van drie uur, wat een regen zeg....kan het nog harder en dat bij een temperatuur van 33 graden hahaha. Maar ja als dat hurricane season is mogen we niet klagen:-)

Weer in het hotel aangekomen na een diner bij een voor de insiders die dit lezen soort van kippenschuur (was overigens wel heel lekker) gaan we slapen, het is inmiddels al vier uur Nederlandse tijd. Tsja.....dat pikt mijn bio klokje dus niet en ben ik gewoon om half zeven NL tijd wakker:-( maar even uit bed en op I-net surfen en later maar weer proberen te slapen.

Vandaag rustig aan gedaan alleen wat gewinkeld in "the Florida Mall" want morgen is het plan om naar Universal Studio's te gaan, we hebben er zin in!

Paula on

Ziet er als een echte auto uit... haha En dat zwembad, jeetje lekker. Heb je het nu wel al geprobeerd? Genietzeeee