Monterey

Trip Start Unknown

Wednesday, July 6, 2011

Jeg var ret spændt på at se vores hotel i Monterey, idet jeg havde valgt et hotel i den lidt dyere klasse, som så tilgengæld skulle give os et værelse med balkon og udsig over havet. Peter elsker den slags. (c: Den lækreste italienske frokost blev indtaget på balkonen på Isabella's en resturant på Fishermens Warft, med udsigt til sæler og pelikaner. Det var simpelthen vidunderligt.
Efter frokosten kørte vi hen og tjekkede ind på Hotel Monterey Bay Inn. Vi fik et skønt værelse med udsigt til hav og havnen, hvor vi netop havde spist vores frokost. Mens Peter slappede af skulle Giacomo og jeg afprøve boble-badet på 4. Sal. Herligt! Efter badet tog Peter sig en lur mens vi læste og så lidt dvd. Desværre blev det så sent at ingen af os havde lyst til at gå ud at spise og til sidste var det for sent og for dyrt at bestille noget til værelset. Æv æv æv. Vi havde spist for sen frokost og tidsforskellen har ikke taget hel plads i vores kroppe endnu. Vi vågner før fanden får sko på og er klar til at gå i seng kl. 20.30. Det skal der laves om på fra nu af. Vi endte med at slukke den lille sult med alt det chokolade der var i minibaren. Pu-ha! Så føler man sig skidt bagefter. Nå, men nu er det morgen klokken er 6.54 og om 6 minutter får vi morgenmad serveret på værelset, må hellere se at komme i tøjet.
Fortsættelse og billeder følger. (c;