Kaksi viikkoa jäljellä

Trip Start Nov 30, 2007
Trip End Feb 03, 2008

Flag of Finland  ,
Saturday, November 17, 2007

Pitkään tästä on haaveiltu ja pitkään suunniteltu. Nyt tuntuu hassulta, että kahden viikon päästä ollaan todella matkalla.

Viime viikot ovatkin olleet aikamoista palapelin kokoamista: lennot ja Cairnsin live-aboard-sukellusreissu hommattiin jo viime keväänä *), mutta lokakuun alussa aloimme suunnitella tarkemmin, mitä tekisimme missäkin ja minkälaiset ajoreitit olisivat järkeviä Ausseissa ja Uudessa-Seelannissa. Monet aktiviteetit on ollut järkevä varata etukäteen, joten reitit on osin pitänyt suunnitella melko tarkasti.

Nyt varattuna onkin tusinan verran seikkailuja siellä täällä: sukelluksia, kiipeilyjä, ratsatusta, melontaa, sademetsäretkeä... Autovaraukset on tehty viiteen paikkaan, yöpaikat varattu 24 paikasta ja viinitilaviereiluja sovittu sekä Ausseihin että Uuteen-Seelantiin.

Siihen sitten onkin mennyt kaikki vapaa-aika. Ja vähän työaikaakin.

Sopivan blogikin löytyi, ja tänne olisi tarkoitus laittaa kuulumisia matkan aikana. Internet kuulemma toimii Tyynellä valtamerelläkin :)

Nyt sitten jännittää, onko kaikki tarvittava selvitetty ja hoidettu, ja tuleeko kaikki tarvittava mukaan.

Palaan asiaan :)

-Tommi

*) Vaikka hommasimme lennot jo keväällä, olimme silti hieman liian myöhään liikenteessä: kaikki lennot Tahitin ja Pääsiäissaaren välillä oli jo myyty, joten Pääsiäissaari jää nyt sitten väliin. En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii.

kotimies
kotimies on

Hyvä matkaa
Jiihaa! Hyvää reissua teillen. Kuinkahan usein pääsette päivittämään tätä matkapäiväkirjaa?

kotimies
kotimies on

Ai niin...
...minä olen siis salaperäinen nimimerkki kotimies=kirsi.

loskoivisto
loskoivisto on