Aftellen is nu écht begonnen; nog 2 dagen te gaan!

Trip Start Dec 20, 2008
Trip End Jan 12, 2009

Flag of Netherlands  , Utrecht,
Thursday, December 18, 2008

Dag lieve mensjes,

Nog 1.5 week te gaan; dan zullen we het koude en regenachtige kikkerlandje laten voor wat het is en zullen we voor 24 dagen vertrekken naar Chili en PatagoniŰ.
Aldaar zullen we ook onze Kerst en Oud&Nieuw vieren!
* Oppas voor Job en Fleur is gelukkig geregeld
* Laatste wasjes worden gedraaid en gestreken
* Huis is opgeruimt en schoongemaakt
* Afritsbroeken zijn aangeschaft Ún vermaakt
* Extra reistas/koffer is geleend..

Praktisch is alles klaar om te gaan.
Lester is echter nog druk aan de studie want voordat we gaan moeten er nog wel een 3-tal examens afgelegd worden :-(

De tijd van het bedenken van 'wat zal ik meenemen' is ook begonnen!
Waarschijnlijk hebben we beiden zaterdag de 20ste pas Úcht de tijd om de tassen te pakken .
Gelukkig vliegen we 'pas' om 19.15 uur dus de ochtend is gereserveerd voor de echte lastminute aankopen en het pakken!

Zo ver we weten is de groep waarmee we reizen, 12 man groot en ligt de gemiddelde leeftijd rond de 33 jaar, prima dus!

Hoop dat we jullie, via de blogs die we gepland hebben te schrijven, kunnen laten meegenieten van onze verre natuur en cultuur reis!

Kus Annemarth en Lester

Ps; Als jullie berichtjes willen posten dan kan dat... (Zouden we heel erg leuk vinden!!)
Moet je alleen wel 'member' zijn van de site 'travelpod'.

Om jullie de elende te besparen heb ik dit reeds voor jullie gedaan..
Hiertoe dien je bovenin het scherm te klikken op  'login' waarna je kan inloggen met de volgende gegevens;
username ID:
w8wrd: beheerder

Vervolgens dien je weer naar de site van 'LesterenAnne' te gaan (wanneer je bent ingelogd zie je rechts in beeld een snelkoppeling bij de term 'TravelPod Friends'), om een bericht te posten..
Het is even een omweg maar werkt wel..
Thuis @ Donkerstraat

Mariska
Hé meid, nog 1 nachtje slapen!!!
Ik ga al je avonturen op de voet volgen, hoor!

Maar.... Dan ben je niet in NL voor je verjaardag?

Alvast heel erg veel plezier daar aan de andere kant en ik hoor graag je verhalen als je terug bent!!

Dikke kus en groeten aan Lester van Mariska.

Jordie
He Annemarth,

Is de inpakstress toegeslagen of heb je alles al bijna klaar voor vertrek?
Ik wilde je in ieder geval een hele goede reis wensen! Geniet ervan om even lekker weg van de snelweg te zijn!
Even helemaal weg van alle zorgen! Kom lekker tot rust en vindt jezelf weer! Geniet maar weer van al het moois wat er in de wereld te zien en te beleven is!

Liefs Jordie

Sandra
Ha Marth!

Leuk dat je een reisdagboek bij gaat houden, zodat we jullie avonturen kunnen volgen.

Ik ga zo na mn werk eens even een zeker tijdschrift kopen ;-) Ben heeeeel benieuwd!! Ik hoop dat je het nog steeds een verrassing hebt weten te houden voor Lester.

Liefs!