2 more days in Itacare

Trip End Sep 20, 2013

Flag of Brazil  , Bahia,
Thursday, October 18, 2012

In the end I managed to get money with daddy's card ^^ and stayed two more days in Itacare.
I met 8 argentinian guys, which was also the reason to stay. I had a great time with them. They played music every night,we went to the beach of Engenhoca one day and spend about an hour at night on the road trying to get someone to take us back to town as the bus wouldn't come. None would take us, probably because we were 8, and an hour later the bus stopped.

Now I'm on my way to Morro de Sao Paulo. I feel a little sad for leaving this place and its people...I need to learn how to feel happy for having met them,and not sad for leaving them, but traveling alone, the people you meet on your way are the people you share all moments with!
----------------------

ESPAÑOL
Al final conseguí sacar dinero con la tarjeta de papa, y me quedé dos días más en Itacaré. Conoci a 8 chicos argentinos, y lo pase genial con ellos. Tocaron y cantaron todas las noches, fuimos a la playa de Engenhoca un día,y para volver se nos hizo de noche esperando al bus en medio de la nada. Intentamos hacer dedo pero nadie nos paró, probablemente porque eramos 8! hasta que una hora más tarde llegó el autobus.

Ahora estoy de camino a Morro de Sao Paulo. Estoy un poco triste por dejar este lugar y su gente...Necesito aprender a sentirme feliz por haberlos conocido, y no triste por dejarlos...
Me he dado cuenta que una de las cosas que quiero conseguir viajando es a no unirme tanto a la gente, porque siempre me pasa, pero es que al viajar sola, ellos se convierten en las personas con las que comparto todo!